luns, 2 de xuño de 2014

para o océano

para o océano
ti eras só un neno de fanequeiras vermellas que  a area enterraba, 
un brazo fortemente prendido da miña saia morada
teño medo dos bichos, mami, dos bichiños do mar
e con forza de xigante collíaste da tea.
só así deixabas que o mar che lambese, sen avanzar, as pernas, 
cravados ti e eu fronte a liña pola que a tarde escapaba.
mollándose o rodo da saia coas puntas do mar 
ti
… acordaste diso? eras só un neno 
ao abrigo do monte de mallou
os dous éramos pequeniños, coma as caramuxas, no areal deitado
un dedo de brisa percorrendo as nosas costas 
peiteando as herbas de namorar no lombo da praia 
e esas outras prantas, mami, esas que son rabiños de coello
son, si. son.
e cando se moven así é porque os coellos están contentos
están
lémbralo? eu escribira fronte ao mar 
estás aquí neste poema, ves?
e mamá tamén
e o mar
e os bichiños do mar?
tamén, e os rabiños de coello
todos aquí dentro deste poema, nesta botella, aquí metidos construíndo un recordo deste día
bótala ao mar, meu amor?
pero calabas, agarrado á saia que a brisa preñaba.  
e a onde iremos?
a onde o mar nos leve
e habemos de volver
non sabemos
e ti estarás comigo?
ata o último verso.
dende a ribeira vímola marchar. ti e máis eu, do outro lado do poema,
acórdache?
    (poema perdido nunha botella)


María Lado

...,e a poeta Lucía Aldao, aldao+lado compartirán con nós, na presentación pública do Informe Escola Aberta ao Futuro a celebrar o vindeiro 13 de Xuño ás cinco da tarde no salón de actos do CEIP Francisco Vales Villamarín, o seu recital poético-musical MOITA POESÍA, POUCA DIVERSIÓN.

Ningún comentario:

Publicar un comentario